exodus-pyramide

Pyramide i byen

20th Century Fox lanserer i disse dager filmen Exodus: Gods and Kings og har valgt Innovate hos JCDecaux som kampanjeforsterker for å oppnå større oppmerksomhet. Hvordan er det løst? Ved å bygge en pyramide midt i Oslo sentrum.

På Jernbanetorget i Oslo er det blitt bygget en 5 meter høy pyramide. Storskjermer på begge sider av pyramiden viser filmtrailer og lyden runger over torget innenfra pyramiden. Fire lyskastere sørger for at pyramiden lyser opp i en mørk årstid.

Bryte lydmuren
-Forbrukere blir i større og større grad ‘overfalt’ av reklame overalt hvor de beveger seg og det blir mer og mer vanskelig å trenge igjennom med budskapet sitt. Så, når vi har en film av eventkvalitet, føler jeg Innovateløsninger er perfekte for å bryte lydmuren og nå målgruppen, sier Eva Moe, Marketing Director i 20th Century Fox Norway.

Kvalitet
Prosessen frem til den endelige pyramiden har bestått av tett dialog og hard jobbing fra alle de involverte. Dette har ført til et resultat både JCDecaux og kunden er stolte av. -Vi har i samarbeid med JCDecaux hatt Innovatekampanjer på flere av våre filmer og JCDecaux har levert førsteklasses resultat hver gang, sier Eva Moe.

JCDecaux leverer markedsplass for en rekke mulige aktiviteter sentralt plassert foran Oslo S/Jernbanetorget, samt inne på Oslo S.

Exodus Innovate (3) 12 2014 JCDecaux Exodus Innovate (5) 12 2014 JCDecaux Exodus Innovate (7) 12 2014 JCDecaux Exodus Innovate (8) 12 2014 JCDecaux Exodus Innovate (11) 12 2014 JCDecaux