NFC KIMS leskur (070) 11 2014 JCDecaux

Bli NFC-millionær

KiMs valgte å benytte seg av 25 interaktive bærere i sin desemberkampanje der man kan bli den heldige vinner av 1 million kroner.

Ved siden av plakaten ble det festet et merke med NFC og QR-kode. Ved å skanne merket med mobilen fikk man et lodd, og mulighet til å registrere seg for å bli med i konkurransen om 1 million kroner.

KiMs og JCDecaux fant det interessant å kunne benytte denne teknologien som et forsterkende element av kampanjen.
-Vi blir ofte utfordret av våre kunder til å tenke nytt, og dette er nok et eksempel på hvordan Utendørs kan utnyttes på nye muligheter. Dette gir oss nyttig innsikt i hvordan vi kan påvirke og forstå forbrukeren, sier Salgssjef Hanne Hafstad i JCDecaux.

En heldig vinner blir trukket etter endt kampanjeperiode, som er 31 desember.
NFC-løsningen ble levert av Zappit, som har levert en rekke NFC-kampanjer i samarbeid med JCDecaux i England.

NFC KIMS leskur (015) 11 2014 JCDecaux NFC KIMS leskur (061) 11 2014 JCDecaux NFC-KIMS-sagene1 NFC-KIMS-sagene2 NFC KIMS leskur (6) 11 2014 JCDecaux NFC KIMS perrong (18) 11 2014 JCDecaux KIMS-NFC-3-700x350