lindex_3_700x350

Norges største BH

Med over 60 års undertøyshistorie har Lindex designet 6 varianter og 13 ulike passformer. Utendørs ble valgt som hovedkanal for å kommunisere nyheten og fronte kampanjen BRAvolution.

Med andre ord, lå alt til rette for å skape et stort engasjement til undertøyskolleksjonen og spesielt BH’ene. Kampanjens store blikkfang var Norges største BH. Denne ble utstilt i en Art Box på Jernbanetorget.

Unik konkurranse.
Lindex oppfordret publikum til å ta bilde av BH’en og dele på Instagram. Tagget man en venn og la til Vi vil vinne shopping #bravolution, var man med i trekningen av personal shopping og undertøy til en verdi av 10 000,-. Konkurransen var kun tilknyttet Art Box’en og fikk overraskende mange unike søkere.

– Vi er meget godt fornøyde med engasjementet fra folk, både i form av bilder på Instagram og andre sosiale medier, men også interessen rundt selve boksen på Jernbanetorget, sier Nina Haugen Marketing & Merchandiser Manager Lindex Norge. Kampanjen har skilt seg ut og vi er veldig fornøyde med hvordan JCDecaux har fått den til å stå i bybildet, avslutter Haugen.

Egne ansatte fronter kampanjen.
Lindex har rekruttert egne modeller fra hele selskapet og to av dem er norske; Rebecca og Rikke. De er stolte av å kunne representere noe naturlig og ekte. – Alle BH’ene er så fantastiske. De er forskjellige. Det er forskjellige stiler og former. Det føles ikke som jeg har en BH på meg, så det er en virkelig god BH, sier Rebecca som jobber som Controller i Lindex Norge.

Art Box er et produkt skapt av JCDecaux som gir mulighet til å benytte en installasjon for display, skjermer, og/eller sampling. Art Box er ment å benytte som et tillegg til normal reklamevisning.

lindex_5_700x350 lindex_4_700x350 lindex_2_700x350 lindex_1_700x350