spiderman_1_700x350

Katapulthopp med Spiderman

Som en oppvarming til kinopremieren 25. april på «The Amazing Spider-Man 2», inviterte United International Pictures (UIP) alle som var i Oslo i påsken og premierehelgen til et gratis katapulthopp.

Aktiviteten var gratis og inspirert av filmens karakteristiske hopp av hovedpersonen. Markedsjef, Bentine Lassen, i UIP sier følgende om ideen bak arrangementet: Vi ønsket å gjøre noe som får mer oppmerksomhet enn tradisjonelle kampanjer. JCDecaux kom opp med ideen om at man kunne gjøre et hopp, som vi synes var en veldig bra ide. Linken er veldig bra i forhold til Spider Man 2-filmen, og det at publikum kan delta selv.

Det ble gjennomført hopp hvert fjerde minutt i påskehelgen og premierehelgen 25 og 26 april.

JCDecaux leverer markedsplass for en rekke mulige aktiviteter sentralt plassert foran Oslo S/Jernbanetorget, samt inne på Oslo S.

Kundeintervju:

spiderman_5_700x350 spiderman_4_700x350 spiderman_3_700x350 spiderman_2_700x350