nith_2_700x350

Fremtidens hoder

Det nærmer seg søknadsfrist for studier, og NITH ser etter nye hoder. Fremtidens Hoder-kampanjen er en hyllest til de som velger en utdanning som handler om å gjøre verden litt bedre ved hjelp av teknologi. De siste 50 årene har NITH utdannet noen av landets fremste teknologiske hoder. Nå har de brukt utendørsreklame for å få mer oppmerksomhet til skolen.

Mannen med hodet
Hodet i bysøylen er ikke hvem som helst, det er en kopi av en av årets søkere: Jonas Folvik. Han har en urokkelig tro på ny teknologi, og vil bidra til å skape morgendagens digitale samfunn.

På NITH lærer studentene mye om morgendagens teknologi, blant annet 3D-printing. Allerede nå kan man 3D-printe alt fra sjokolade til kunstige organer. Selv har de 3D-printet hodene til flere av de som vil ta en utdannelse på NITH. Fremtidens hoder, som de kaller dem.

Les mer på: fremtidenshoder.no

Kunde: NITH
Reklamebyrå: Trigger
Mediebyrå: Carat
Produksjon: JCDecaux

nith_1_700x350 nith_2_700x350 nith_3_700x350 nith_4_700x350 nith_5_700x350