grandiosa_1_700x350

Ekstra stor Grandiosa

Et av Orklas store satsninger i 2014 var Grandiosa-pizzaen Helmax. Denne gangen var det Grandiosa med ost både på topp og på bunnen som skulle øke temperaturen i frysedisken. Lanseringskampanjen var det Try/Apt som sto bak i samarbeid med Go Happy, og også de har valgt å holde seg til tradisjonen med både reklamefilm og utendørskampanje.

Ikke bare hadde de en riksdekkende utendørsserie, men selekterte plasser i Oslo, Bergen og Trondheim ble valgt ut til en litt mer kreativ løsning. Pizzaesken ble laget i XXL-format på 145 cm x 145cm, og ble hengt opp på sentrale steder i bybildet. Disse ut-av-formatet-eskene prydet gatebildet i en uke.

Kommunikasjonssjef Bjørn Brennskag i Orkla Foods er sikker på at Pizzaen faller i smak.
– Vi er overbevist om at vi leverer på det nordmenn vil ha, som er mer smak på grandiosaen. Det er det de svarer når vi spør. Vi er ganske sikre på at vi har truffet på smaken. Den har i hvert fall scoret utrolig bra i tester.

grandiosa_4_700x350grandiosa_5_700x350grandiosa_3_700x350 grandiosa_2_700x350