bjornborg2

Björn Borg med Art Box

Björn Borg satset på Utendørsreklame da de lanserte sin nye undertøyskampanje. Byen var dekket med Eurosize og City Backlite, i tillegg til en Art Box plassert i hjertet av Oslo sentrum; Jernbanetorget.

Starcom, som står bak kampanjen, er meget fornøyde. -Det er en meget fin og synlig kampanje, sier Utendørsansvarlig Ellen Kulms i Starcom, som har vært med på hele kampanjeplanleggingen.

”Et godt eksempel på hvordan plakater kan pryde bybildet og skaper impact. –Dette er en fantastisk kampanje fra Bjørn Borg og den står som ei kule. Samtidig skal de hylles for at de ser verdien av å strekke seg litt lengre ved og toppe kampanjen med et kreativt element med Art Box. Her legger de til rette for bildetagning som kan spres viralt.” sier Torgeir Johannessen, Salgsdirektør i JCDecaux Norge.

Art Boxen er laget av aluminium og var brandet på alle fire sider. På siden opp mot Karl Johan ble reklamefilmen med lyd vist på storskjermen. Art Box’en var plassert på Jernbanetorget i Oslo og var oppe i uke 42.

bjornborg1 bjornborg3 bjornborg4 bjornborg5 bjornborg6 bjornborg7