sparebank-1_2

Sparebank1 Verden rundt i leskur

I tre uker i mai har folk i Stavanger fått en opplevelse utover det vanlige. 5 spesialdesignede ”verdensleskur” er satt opp for å skape oppmerksomhet rundt SpareBank 1 SR-Bank sin siste kampanje for mobilbank i utlandet. Bak kampanjen står reklamebyrået procontra og Red Media sammen med JCDecaux.

”Vi bringer deler av verden til Stavanger og Sandnes sentrum i en tid hvor folk begynner å forberede sin neste ferie. En av disse forberedelsene er å komme i gang med mobilbank. Ikke bare er det enkelt, men kundene får tilgang til bankens tjenester hvor enn de måtte befinne seg.

For å skape blest rundt kampanjen har vi inkludert en konkurranse hvor deltakerne kan vinne 10 000 kroner til #mobilbankferie” sier Randi Bjerke Øglænd Markedskonsulent i SpareBank 1 SR-Bank
JCDecaux har en sterk tilstedeværelse i hele Rogaland og har hatt en egen salgsavdeling i Stavanger siden 2007.

”Det er svært interessant å se hvordan Stavanger-regionen har markert seg med kreative kampanjer, nå sist på utendørs gjennom SR-Bank sin veldig fine kampanje. Vi tror at annonsører som tør satse på å skape engasjement, også vil oppnå bedre resultater. Einar Astad som er vår salgssjef i Rogaland, sammen med procontra og SR-Bank har hatt et meget godt samarbeid om denne kampanjen.” – sier Torgeir Johannessen, Salgsdirektør i JCDecaux Norge.

Kunde: SpareBank 1 SR-bank
Reklamebyrå: procontra
Mediebyrå: Red Media
Media: JCDecaux
Produksjon: JCDecaux Innovate

sparebank-1_1 sparebank-1_3 sparebank-1_4 sparebank-1_5 sparebank-1_6