hm-conscious-1-jcdecaux

H&M dekorerer leskur og Art Box

En Artbox fylt av lys, blomster og mote på Jernbanetorget ble laget i forbindelse med ”Concscious Collection” kampanjen til H&M. Sammen med blomsterdekkede leskur på Aker Brygge og i Stavanger skapte kampanjen høy oppmerksomhet og ikke minst den ønskede stopp-effekten.

H&M Concscious Collection setter fokus på økologiske resirkulerte materialer og en høyere bevissthet rundt mer bærekraftig mote. Skuespiller og artist, Vanessa Paradis frontet kampanjen, som i tillegg til installasjonen på Jernbanetorget, Aker Brygge og i Stavanger, var å se på en stor utendørskampanje på plakat og digitalt, i tillegg til, TV, nett og print.

Artboxen ble fylt opp av blomster, skjermer som viste bilder fra kampanjen, mannekenger og skiftende lys for å skape en dynamisk, levende effekt.
Produksjon og prosjektledelse i regi av JCDecaux Innovate.

”Vi i H&M er stolte av å lansere for fjerde året på rad vår Concscious Collection med bærekraftige materialer. I år ønsket vi å presentere kolleksjonen med å ta den mer ut i bybildet og løsningen med artbox på Jernbanetorget og pynte leskur med kampanjen håper vi skaper vårfølelse i bybildet Sier Vibeke Holann, markedssjef i H&M Norge ”

Artbox er et produkt skapt av JCDecaux som gir mulighet til å benytte en installasjon for display, skjermer, sampling. Artbox er ment å benytte som et tillegg/utover normal reklamevisning.
 
hm-conscious-6-jcdecauxhm-conscious-2-jcdecaux  hm-conscious-5-jcdecaux hm-conscious-4-jcdecaux hm-conscious-3-jcdecaux