sas_1

Reiseglede fra SAS på utendørs

SAS går tungt utendørs i disse dager med sitt budskap om 16 nye direkteflyvninger i sommer. Alle 16 destinasjonene blir presentert gjennom et flyvindu montert på reklameplakater i sentrum av Oslo. Ved å dra opp og ned vindusskjermen endres destinasjonene, og bilder av alle 16 stedene vises etter tur.

Løsningen er utviklet av DDB i samarbeid med JCDecaux. Den er å se på leskur ved Nationaltheatret, Jernbanetorget, Oslo City og Stortorvet, totalt 5 installasjoner.

”Vi er alltid ute etter å skape en stoppeffekt og trigge folks reiselyst. Vi har nå hele 16 nye destinasjoner vi ønsker å fortelle publikum de kan besøke med direktefly i sommer.” sier Tor Anton Bjørge, markedsdirektør i SAS.

“Fin oppgave fra SAS, og vi var så heldige å ha et par svært dyktige team fra Westerdals på besøk da denne skulle løses. De skal ha all ære for jobben de gjorde hos oss, og det er veldig kult at de får noe på trykk å ta med seg tilbake til skolen.”sier Julian Hagemann, kreatør i DDB. ”Vi er utrolig takknemlige for all tilliten vi har fått hos DDB, og kult å få jobbe med SAS som kunde. Vi har virkelig fått kjenne på hvordan det er å jobbe i byrå!” sier Thea Tovshus, student på Westerdals.

sas_2 sas_3