Escalator Impact

Dette produktet inkluderer bannere på de to veggene hvor det er DEP-skjermer, samt 100% share of voice på skjermene. Totalt er dette 139 kvm med banner som gir annonsører store flater. Disse er godt egnet for branding og gir en massiv impact-følelse. Erfaringsmessig ser vi fordeler med å la banner og innhold på skjermer spille på hverandre.

Ti skjermer – 100% share of voice.
Du har 100% visning på skjermene. Det betyr at ingen andre annonsører deler visning. Det er totalt ti skjermer, fordelt på to rulletrapper. Dette bryr på kreative muligheter og gir deg som annonsør en massiv tilstedeværelse. Store formater genererer fame og bygger både merkevare og oppmerksomhet. Skjermene er i full HD og støtter SmartContent.

Plassering.
Trappene er nedgangen til T-banens mest trafikkerte stasjon, Jernbanetorget. Videre er disse synlig fra inngangen til Byporten Shopping som er et av Oslos største kjøpesentre. Dette knutepunktet er utvilsomt den med mest trafikk på Oslo S, som totalt har over 910 000 ukentlige besøkende.

Detaljer

Totalt antall flater: 12
Digitalt: 10
Bannere: 2

Distribusjon: Oslo S
Størrelse: 139 kvm
Visning: 1 uke

Pris: 750 000 kr